قوانین جهانی برای موفقیت
نوشته شده توسط : شیماو شقایق.دایی رضا

انگیزه‌هایی که سبب صادق بودن انسان می‌شود عبارتند از:

الف) اعتماد به نفس و نداشتن عقده حقارت انسان را به راستگویی دعوت می‌کند
ب)شجاعت و شهامت ذاتی و اکتسابی سبب می‌شود که انسان واقعیتها را بگوید.
ج) پاک بودن حساب و نداشتن نکته ضعف سبب گرایش انسان به راستی می‌شود
در حالی که آلودگان برای پوشانیدن عیوب خود به سراغ دروغ می‌روند.
د) از همه مهمتر ایمان به خدا و روز جزا و بر‌خورداری از تقوای الهی عامل اصلی صدق و راستی است.

 

همه دم در طلبت روي به رنــدان کردم

بلبل طبع دلم را سوي زندان کــــــــردم


آتش آورده ام اينجا ز سر سوز جــــــگر

ديده ي غمزده در هجر تو گريان کـردم


گشته ام در طلب عارض چون يوسف تو

که در آن جامه ام و روي به کنعان کردم


مي وصلت که نشد عــــايد اين باده ي ما

ز فراقت مي اندوه به پيـــــــــــمان کردم


به اميدي که بيابم رخ چون غنــــچه ي تو

به سرم وسوسه ي گلشن و بـــستان کردم


باده در ميکده ي داغ تو از غــــــــم بزدم

خانه را در گذر  خانه ي مســـــتان کردم

 

چه گريزد ز غمت اين دل خونـين امــــيد

که ز ماتم همه اين سينه پريـــــشان کردم

 

 




:: موضوعات مرتبط: سکوت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1361
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 18 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آرشیتکت در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری به من هم سربزن.
www.architectur.ir

/weblog/file/img/m.jpg
mohsen در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
سلام وب زیبایی دارید . اگر مایل به تبادل لینک هستی منو به اسم تخمین رتبه کنکور لینک کن و بهم بگو تا منم لینکت کنم
اینم آدرسم
www. p48 .ir
با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
افزایش بازدید و پیج رنک در تاریخ : 1392/4/23/7 - - گفته است :
افزایش بازدید فوق العاده بالا |
افزایش پیج رنک گوگل |
افزایش رنک الکسا |
پیج رنک ما 6 میباشد و تبادل لینک با ما 100% به افزایش بازدید و پیج رنک شما کمک میکند |
در ضمن پیشنهاد میکنم برای لینک دادن به ما از کد داخل کادر استفاده کنید

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1391/5/10/2 - - گفته است :
من کلا از قانون پیروی نمیکنم!

/weblog/file/img/m.jpg
یاس در تاریخ : 1390/7/30/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
من شما رو در وبلاگم لینک کردم اما متوجه شدم سیستم تبادل لینک شما کار نمی کنه
بی زحمت شما خودت وبلاگ من رو با عنوان
فروشگاه msn-yahoo-bing-google

آدرس
http://msn-yahoo-bing-google.mihanblog.com/
لینک بکن و بهم خبر بدید ممنون می شم.
ممنونم از شما
بازم به وبلاگت سر می زنم چون وبلاگ خوبی دارین.

/weblog/file/img/m.jpg
shervin در تاریخ : 1389/9/8/1 - - گفته است :
salam web ghshangi dari khoshhal misham be man sar bezani


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: